Motorsportul internațional are piloți dedicați care au schimbat fața lumii prin apariția lor, prin performața de care au dat dovadă. Secretul celor mai buni șoferi de curse din lume este îndemânarea incredibilă cu care conduc, capacitatea de a se adapta repede situațiilor neprevăzute, capacitatea de a reacționa cel mai bine la momentul oportun, și, de asemenea, spiritul de luptă și competiție. Piloții următori sunt considerați cei mai buni piloți din toate timpurile.
COLIN MCRAE, fiul campionului de cinci ori la raliu – Jimmy McRae, s-a bucurat de o reușită extraordinară de-a lungul carierei sale, a devenit campion al Raliului din 1991 și 1992, a fost primul pilot britanic cel mai tânăr care a câștigat World Rally Championship Drivers’ title. În 1996, Colin McRae a fost numit Member of the Order of the British Empire. Prima victorie a avut-o în 1993, la Raliul Noua Zeelandă, iar ultima în 2002, la Raliul Safari. El a câștigat 25 de competiții în timpul celor 19 ani de carieră în motorsport, a condus Subaru, Ford, Skoda și Citroen.
SEBASTIEN LOEB, pilot francez excepțional, a câștigat nouă ori consecutiv Campionatul Mondial de Raliuri, a participat la 167 de raliuri, dintre care a câștigat 78. Acesta devine cel mai de succes pilot din istoria WRC, deține pe deasupra și multe alte victorii, cele mai multe podiumuri și, bineînțeles, cele mai multe puncte. Este primul pilot de raliu care câștigă Rally Sweden (în 2004), care nu face parte din nord.
CARLOS SAINZ, pilot spaniol, tatăl pilotului de Formula 1 cu același nume, a câștigat două campionate mondiale în 1990 și 1992, conducând Toyota. A avut și alte 26 de victorii de Raliu și 757 de stage, unde a condus Toyota, Lancia, Ford, Subaru și Citroen.
SEBASTIEN OGIER, pilot francez, este câștigătorul titlului de campion mondial de raliuri din 2018. Este un pilot extraordinar, a avut 44 de victorii la World Rally Championship. El este al doilea după Sébastien Loeb (9 titluri consecutiv), câștigând 6 titluri WRC consecutiv, din 2013 până în 2018.
TOMMI MAKINEN, fost pilot finlandez, s-a dovedit a fi printre cei mai de succes piloți WRC, câștigând patru titluri consecutive de campion mondial de raliuri, din 1996 până în 1999. Prima victorie de care s-a bucurat a fost cea din 1994, 1000 Lakes Rally, iar ultima în 2002, la Monte Carlo Rally. A câștigat 24 de raliuri, a avut 45 de podiumuri, 362 de etape câștigate de-a lungul carierei sale. Și-a încetat activitatea în 2003.
JUHA KANKKUNEN, fost pilot finlandez de raliuri, a fost de patru ori campion mondial la raliuri, a câștigat 23 de raliuri, a avut 75 de podiumuri, 700 de etape câștigate. Prima victorie a avut-o în 1985, la Safari Rally, iar ultima în 1999, la Rally Finland. Kankkunen a câștigat în 1988 Raliul Dakar, iar în 1988 și 1991, Cursa Campionilor. El a fost cel care s-a întrecut pe sine la Bentley Continental Supersports, unde și-a bătut propriul record, atingând 330,695 km/h.
MIKI BIASION, pilot italian de raliuri, a fost campion mondial de raliuri de două ori, în 1988 și 1989. A câștigat 17 raliuri, a avut 40 de podiumuri și 373 de etape câștigate. Prima victorie a avut-o în 1993, la Rally Acropolis.
WALTER ROHRL, pilot german de raliuri, a câștigat 14 raliuri, a avut 31 de podiumuri și 420 de etape câștigate. Primul câștig l-a avut în 1975, la Raliul Acropole, iar ultima victorie în 1985, la Raliul San Remo. Acesta a fost la Campionatul Mondial de Raliuri în anii ’70 -’80 favorit, a câștigat Raliul Monte Carlo de patru ori, concurând de fiecare dată cu mărci diferite.